Ugrás a fő tartalomra
Szép Estét ! :)
2011ben az utolsó bejegyzésem következik! Nagyon köszönöm minden kedves olvasónak, cserének, látogatónak, hogy az oldal mellett áltatok, és remélem ez minél tovább kitart ! : )
2011. 07. 24.-én indultunk, és soha nem gondoltam volna, hogy röpke 5 hónap alatt ilyen látogatottak leszünk, és több mint 30.000 látogató lesz! Ez nekem nagyon jó érzés.. Remélem az elkövetező 2012-es évben is velem tartotok, és olvasgatjátok az idézeteket! Próbálok minél több életet belevinni, hogy ne legyünk unalmasak, természetesen igyekszek mindent megtenni értetek! Vigyázzatok magatokra az éjszakaaaaaaa! 
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/405813_203614489728281_125412277548503_412767_1401104129_n.jpg
Langy esőben, tömör ködben, holt részegen mély gödörben, Szilveszternek nehéz napján, négykézláb az árokpartján átölelem a Világot. Boldog új évet kívánok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt