Ugrás a fő tartalomra

Az első öt kritika

Hello drágák, megérkezett az első öt kritika :) 
A többi holnap és a következő napokban kerül fel. Ha gondoljátok kirakhatjátok az oldalatokra :) .
A véleményt senki ne vegye magára!

sorelválasztó.gif (288×15)

A design számomra túl egyszerű, a háttér és a fejléc illetve a betűtípus is üti egymást. 
Összhangba kellene helyezni, sokkal élvezhetőbb lenne a blog. A fejléc alapból szúrja a szemem hogy miért ilyen semmilyen. 
A bejegyzéseid nagyon érdekesek, tetszik. A körmök a leginkább, nagyon jó látni hogy ilyen 
kreatív vagy. 
A chat színét a fehér-kéket egyáltalán nem értettem, átlehet színezni vagy akár 
színtelenné is tenni. Valami kellemes zenét eltudnék képzelni.

A blogod az értékelésem szerint 10-ből 7 pontot kap.


sorelválasztó.gif (288×15)
Ismét egy olyan vélemény, hogy a háttér-fejléc nem illik össze. Ha ilyen mintás hátteret választasz,akkor egyszerűbb fejléc illik, de ha mintásabb a fejléc akkor a letisztultabb a jobb. 
Az elrendezéssel nincs probléma, a betűtípus semmilyen, a jobb oldal kreatívtalan modulok rengetege. Ezen illene változtatni.
A blogod inspiráló, tele jó bejegyzéssel. Szókincsed és írásod is tökéletes. Chatet és zenét is hiányolok. (Chat, számomra évek óta a legjobb ilyen jellegű oldal: http://cbox.ws/ )

A blogod az értékelésem szerint 10-ből 7 pontot kap. 

sorelválasztó.gif (288×15)
Téged már pár éve imádlak. A fejlécedet én készítettem, erre külön véleményt nem tudok mondani, a hátteren kellene változtatni mert a szélek nem passzolnak össze, és kockákat nézegetni egy idő után zavaró. 
A bloghosszúságot kisebbre állítanám, mert úgy sokkal átláthatóbb lenne az egész. 
Az írásoddal nincs semmi probléma, ahogy a bejegyzésekkel sem.
A blogot fel kéne dobni valamivel, akár egy blogverseny, vagy kritikakérés, bármi ilyen jót tesz. 
Illetve bal vagy jobb oldalra még pár modul is jöhetne.

A blogod az értékelésem szerint 10-ből 8 pontot kap.

sorelválasztó.gif (288×15)
Idáig az első olyan blog, amin tetszik a design. Nincs vele probléma, szép a fejléc, a háttér és a téma is illik egymáshoz. A színekkel sincs probléma, a betűtípus lehetne egy kicsit különlegesebb, de nem annyira lényeges. Minden van ami kell, a bejegyzések is jók, az írásod is.

A blogod az értékelésem szerint 10-ből 10 pontot kap.

 sorelválasztó.gif (288×15)
 Te is már egy-két éve ismert vagy előttem. A design egyszerű. Mindig egyszerű. Annyira semleges hogy az hihetetlen. De nem csak most, akárhányszor írtam rólad bármit is, mindig ez a legfeltűnőbb.
Az írások, bejegyzések jók, szókincsed megvan, a lényeg hogy imádom a bejegyzéseidet.
Amit szintén mindig észreveszek az a chat hiánya ill. zene is jól jönne.

A blogod az értékelésem szerint 10-ből 8 pontot kap.

Egy privát kérdés, Kovászna megyén belül helyileg merre vagy? :D Csak mert nyaranta 
S.Szentgyörgyön hesszelek :D

Megjegyzések

  1. Köszi a kritikát. <3 Amúgy az egész blognak Te készítetted a kinézetét, de én imádom így. :)) Bár szerintem is lassan kéne változtatni valamin, vagy feldobni, ez jó ötlet. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt