Ugrás a fő tartalomra

KÖNYVAJÁNLÓ: Jamie Mcguire: Veszedelmes sorscsapás




Jamie Mcguire: Veszedelmes sorscsapás

Végre itt van a New York Times sikerlistás Gyönyörű sorscsapás nagy izgalommal várt folytatása! Lehet-e túlságosan szeretni?
Travis Maddox két dolgot őrzött meg abból, amit az anyja a halálos ágyán mondott: Nagyon szeress! És még keményebben küzdj!
A Veszedelmes sorscsapásban Travis életét könnyűvérű lányok, illegális fogadások és az erőszak teszik ki. De éppen akkor, amikor legyőzhetetlennek érzi magát, Abby Abernathy térdre kényszeríti.
Minden éremnek két oldala van: a Gyönyörű sorscsapásban Abby mondta el, hogyan látja a szerelmüket. Most elérkezett az idő, hogy Travis szemén át lássuk kettejük kapcsolatát, és újabb részletekre is fény derüljön. De akkor se ess kétségbe, ha még nem ismered Abby történetét, hisz ez a könyv így is felejthetetlen élményt nyújt.


Akik olvasták, így értékelték:

Nagyon tetszett akárcsak a Gyönyörű sorscsapás. Jó volt elolvasni a fiú szemszögéből is a történetet, és külön jó volt hogy az ő szemszögéből a későbbi életükből is betekintést kaptunk! Imádtam! Csak ajánlani tudom!


Én mind a két kötetet, imádtam! Először én is Abby szemszögét olvastam, de most Travis-é talán még jobban is tetszett... Szó szerint potyogó könnyekkel olvastam, ahogy az Ő érzéseiben olvastam a szakítást!!! és az epilógus a végén, hát elakadt a szavam! AJÁNLOM MINDENKINEK!!!!


Elsőnek a Gyönyörű sorscsapást olvastam, melyben az író Abby szemszögéből mutatja Travis és Abby egyetemi világát. Travis, aki okos, ráadásul mindenki a lába előtt hever, kihívást talál Abby távolságtartásában. Míg Abby kerülné őt, mert fél, hogy visszakerül oda ahonnan elindult, addig Travis úgy gondolja hogy Abby lesz az, aki megváltoztatja a jövőjét. Örökre. Ez a könyv leírja, hogy Travis miket érzett mikor Abby elhagyta, és hogy nehezen, de megértette a lány döntéseit és indokait. És nem adta fel, hanem küzdött Abbyért. Megérte? Mindenkinek ajánlom, hogy olvassa el mindkét szemszögből a könyvet. Akkor kiderül, hogy megérte-e!:)


xx, szani

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt