Ugrás a fő tartalomra

MÁJUS 3 - MATEMATIKA ÉRETTSÉGI

Érettségi -Második nap


Izgulás mentesen érkeztem fél nyolckor az iskolába. 3/4 8-kor beengedtek a terembe, függvénytábla kiosztás, vonalzó-körző-szögmérő-toll-ceruza előkészítés után nyolckor megkaptuk az elő részt.


Könnyűnek ítéltem, gyors számolásokkal haladtam végig. Legkönnyebb volt szerintem a halmazos feladat, a 35 dkg szalámi kiszámolása, a számtani sorozat, a gráfos feladat, a függvény berajzolás (pedig idáig ez volt a gyengém) ill. a lottós telitalálat valószínűség. Kicsit többet gondolkodtam a sin x = 1 egyenletnél ill a 2^x=10 feladatnál lehet, hogy pontot veszítettem.


Összességében jó eredményre számítok.


Szünet nélkül folytatódott a II. résszel a feladatsor, lassan, de biztosan haladtam az egyenletnél, egyenlőtlenségnél igyekeztem minden megoldásrészletet leírni, kikötést, ellenőrzést. A trapézos feladatot közepesen nehéznek gondolom, azon kicsit időt is húztam ill. sokat gondolkodtam. A 166-17-18-as feladat közül a 17-est hagytam ki, ahol függvényes ABC háromszögről volt szó. 

A Zsófis gyertyaégetésnél a gúla-kocka minden fontos részletét kiírtam a függvénytáblából és viszonylag jól megoldottam.


Stabil kettesen túllépve, erős hármast érzek de bízok a négyesben.


Nektek hogy sikerült az idei középszintű matematikaérettségi?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt